Wilt u een donatie overmaken voor                                              Stichting "Cuba Adelante" ,

neem dan contact met ons op via de "CONTACT" - pagina.

Voor een verblijf in Holguin

kunnen wij U de volgende locatie aanbevelen.

Wilt u Cuba een keertje met eigen ogen aanschouwen, laat je niet tegenhouden door wilde verhalen. Het is een gastvrij land met vriendelijke mensen.        Altijd behulpzaam en ze nodigen je graag, als je daar voor open staat, uit bij hen thuis.

Casa "El Bohio"

Eigenaar Carlos en zijn vrouw Yeni hebben een leuke casa geschikt voor twee personen, voor grotere groepen zijn er meerdere casa's in de buurt. Het ligt 1 km. vanaf Parque Calixto Garcia, het centrum. De casa ligt aan een onverharde doch goed begaanbare weg op een rustige locatie. Het zijn vriendelijke mensen die altijd behulpzaam zijn en je graag te woord staan met uw vragen. Ze spreken goed Engels en zijn al jaren bevriend met mensen van diverse nationaliteiten.                                De casa is voorzien van airco en heeft een nette badkamer. Het ontbijt wordt met goed weer (dus bijna altijd) buiten in hun patio geserveerd.

Ook als gids wil Carlos u graag ter zijde staan, hij kent de streek tot ver in de omtrek en zal u graag de mooiste en interessante plekken laten zien. Ook voor een (meerdaags) uitstapje naar o.a. Santiago de Cuba, Gibara of Mayarí vergezeld hij u graag. Op deze manier krijgt u een heel goede indruk van het leven in Cuba, niet alleen de georganiseerde excursies, hotel en strand.

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met ons of rechtstreeks met    Carlos en Yeni. Adres: Calle 3ra # 24 Entre 2a y 4ta, reparto José Diaz in Holguin.     Hun telefoon: 0053 54330068 en hun mailadres: Jochilam@nauta.cu

Hotel/Restaurant "Cuba Libre" in Vijlen (L)

El Rebelde, de rebel in het Spaans, is het eigen bier van Cuba Libre. Het is een fris, blond bier met een eigenzinnig en strijdbaar karakter. Het bier staat symbool voor wat Cuba libre is. Altijd hebben wij geloofd in het Cubaanse concept, ook in de tijd dat het echt moeilijk was. Zeker ten tijde van een andere crisis, namelijk de economische crisis vanaf 2008.                                Nu in Corona tijd is dat niet anders.
Als bedrijf zijn wij er in geslaagd om van die uitzondering een uniek horecabedrijf te maken. Voorop staat altijd een goede kwaliteit van eten, drinken en gastvrijheid. Inmiddels zijn daar nog 13 hotelkamers bij gekomen. Bovenal staat: altijd in je eigen concept geloven, nooit opgeven en vooruitdenken!
El Rebelde, de rebel van het Heuvelland is powered by Gulpener Brouwerij.
Vormgeving is in handen van Webdesign Have a Byte in Heerlen.