Bankrekening: NL07 KNAB 0723 5497 45

Voor een verblijf in Holguin of Guardalavaca

kunnen wij U de volgende locaties aanbevelen.

Casa "El Bohio"

Eigenaar Carlos en zijn vrouw Yeni hebben een leuke casa. Het ligt 1 km. vanaf Parque Calixto Garcia, het centrum. De casa ligt aan een onverharde doch goed begaanbare weg op een rustige locatie. Het zijn vriendelijke mensen die altijd behulpzaam zijn en je graag te woord staan met uw vragen. Ze spreken goed Engels en zijn al jaren bevriend met mensen van diverse nationaliteiten. De casa is voorzien van airco en heeft een nette badkamer. Het ontbijt wordt met goed weer (dus bijna altijd) buiten in hun patio geserveerd. Voor meer informatie kunt U contact opnemen met ons of rechtstreeks met Carlos. Het adres: Calle 3ra # 24 Entre 2a y 4ta, reparto José Diaz in Holguin. Zijn telefoon: 0053 54330068 en zijn mailadres: Jochilam@nauta.cu

Hotel Brisas in Guardalavaca

Voor een verblijf bij Hotel Brisas in Guardalavaca boek je voor de goedkoopste optie  bij: Raquel Viajes Cubanacan.                              Rechts om de hoek als je binnenkomt.