Gratis kaarten en menu

Zaterdagavond 12 mei 2018 was het zo ver. De band arriveerde ongeveer om 18.30 u. De eerste fans stonden om 19.30 u. al voor de deur. Alle vrijwilligers waren op tijd aanwezig zodat om 20.00 u. alles klaar stond om de deuren van de Reigershorst te openen. In de voorverkoop hadden zich ongeveer 500 personen zich opgegeven dus het was een gezellig gevulde zaal. Om 21.30 u. hield Mieke even een kleine toespraak om de mensen te bedanken welke veel voor onze stichting betekenen en ieder die een geweldige bijdrage leverden voor deze avond. Ook het publiek werd bedankt voor de €2,00 extra die zij voor het entree kaartje betaald hadden.

De muziek kon beginnen. De sfeer in de zaal was al meteen goed en het iedereen genoot dan ook van de muziek, z’n drankje en voor de lekkere trek zorgde cafetaria d’Indj die naast de entree hun cateringwagen geplaatst had. We bedanken hierbij nogmaals al diegene die ons deze avond meegeholpen hebben, zonder hen zouden wij deze avond niet hebben kunnen organiseren. Ook nogmaals een woord van dank aan Henny Verdonschot, de beheerster van Reigershorst, maar ook het bestuur van wie we alle medewerking gekregen hebben.

We kijken terug op een geslaagde avond welke voor onze stichting ook nog een positief saldo opgeleverd heeft.

Voor de foto's van deze avond kijkt u op de website van The Tribute to the Cats Band: http://www.tributetothecatsband.nl/fotoalbum/

Gerard en Mieke

Muziek middag Kees Plat & Friends

Op 5 augustus, vanaf 14.00 u.,  komen Kees Plat & Friends de jaarlijkse "Open dag" van onze stichting weer opluisteren. Met een uitgebreid muzikaal programma zullen zij deze middag weer tot een succes maken. Na het succes van vorig jaar kijken wij er weer naar uit. Net als voorgaande jaren staan er weer 2 oldtimers voor de deur waarmee een rondrit verzorgd kan worden voor een klein prijsje. Een hapje en drankje wordt u ook aangeboden voor een "Cubaans" prijsje. Ook zullen we weer verslag doen van wat we het afgelopen jaar, in samenwerking met onze contactpersonen gerealiseerd hebben en naar onze Cubaanse contactpersoon bellen die persoonlijk over de behaalde resultaten  vertellen.

De bijdrage voor deze middag hebben we dit jaar ingesteld op € 2,00, dit om de huur van benodigde spullen te bekostigen.

We hopen weer op een geweldige opkomst, er is plaats genoeg.

De locatie: Sint Gerardusstraat 30a in Nederweert-Eind