In verband met het corona-virus gaat dit evenement niet door. Een  nieuwe datum volgt, houdt hiervoor onze website in de gaten.

Zie voor een compilatie:

Op zaterdag 18 april 2020

komen The Explosion Rockets naar Nederweert–Eind. Deze band bestaat al sinds eind jaren vijftig en brengt Rock & Roll zoals Rock & Roll dient te zijn.  Zij treden op in binnen en buitenland, en begeleiden ook bekende artiesten in de Rock & Roll wereld zoals Marc Robinson, Andy Tielman en Chris Montez

Ze brengen nummers van Buddy Holly, Roy Orbison, Elvis, Jerry Lee Lewis, Cliff Richard and the Shadows enz. enz..

Deze avond wordt georganiseerd door stichting “Cuba Adelante” in samenwerking met Café/zaal “ 't Verschil ”.  Er is een grote dansvloer aanwezig en er zijn voldoende zitplaatsen . De avond begint om 20.30 u. en de zaal is open om 19.30 u.

De entree bedraagt in de voorverkoop €10,00 en aan de kassa €12,50.

Kaarten kunt u kopen:                                                                                                Fam Rutjens Sint Gerardusstraat 30 A, 6034 SK Nederweert-Eind                Café 't Verschil Pastoor Maesplein 1, 6034 TE Nederweert-Eind

Ook kunt U ze reserveren op nummer:                                                                    Mieke Rutjens 06-47089779 / Thom Sens 06-45928586

Kaarten zijn ook te bestellen door overmaking van €10,00 op rekening  NL23 KNAB 0259 6348 32 ten name van Rutjens, onder vermelding van The Explosion Rockets, aantal kaarten, naam en e-mail. Op uw mail krijgt u dan een bevestiging. Kaarten liggen dan bij de kassa klaar.

Het adres is Café/Zaal " 't Verschil", Pastoor Maesplein 1, 6034 TE Nederweert-Eind.

Wij wensen U alvast een hele fijne avond !!