Wilt u  doneren voor  Stichting "Cuba Adelante" ,       neem dan contact met ons op via de "CONTACT" - pagina.

Zondagmiddag 26 september zijn wij aanwezig bij het eerste Eynder Accordeon en Harmonica treffen  in de Reigershorst in Nederweert-Eind.

Initiatiefnemer en dorpsgenoot Bert Rietjens, zelf fervent accordeon liefhebber, had het plan om dit unieke evenement tot leven te brengen. Hij heeft gevraagd of de stichting een handje mee wilde helpen alsook enkele vrijwilligers.

De komende wintermaanden wordt dit evenement georganiseerd op elke laatste zondagmiddag van de maand  in zaal de Reigershorst te    Nederweert-Eind. In de maand december is het op de derde zondagmiddag namelijk de 19e. De eerste keer is op 26 september  aanstaande.

Elke muziekmiddag zijn er zes optredens van dertig minuten verzorgd door goede amateurmuzikanten uit Nederland, België en Duitsland. De muzikanten worden bijgestaan door een drummer, wat voor extra sfeer en ambiance zorgt. Tevens kan gedanst worden, als de corona maateregelen dit toelaten.

De middagen beginnen om 13.00 uur en eindigen om 17.00 uur. De zaal gaat om 12.30 uur open en de toegang is gratis. Verder worden koffie, vlaai en consumpties aangeboden tegen normale prijzen.

Dus kom voor gezellige muziek, sfeer en een lekker kopje koffie met vlaai deze zondagmiddagen naar de Reigershorst.

Bezoek ook de Facebook pagina: Eynder Muziek Treffen.

Natuurlijk zullen we de dan nog geldende corona regels, die de overheid stelt, in acht nemen. Aan de deur zal gecontroleerd worden op vaccinatie en/of negatieve zelftest.

THE EXPLOSION ROCKETS

Zaterdag 19 maart 2022

Zaterdag 19 maart komen The Explosion Rockets naar Nederweert–Eind . Deze band bestaat al sinds eind jaren vijftig en brengt Rock & Roll zoals Rock & Roll dient te zijn.  Zij treden op in binnen en buitenland, en begeleiden ook bekende artiesten in de Rock & Roll wereld zoals Marc Robinson, Andy Tielman en Chris Montez

Ze brengen nummers van Buddy Holly, Roy Orbison, Elvis, Jerry Lee Lewis, Cliff Richard and the Shadows enz. enz..

Deze avond wordt georganiseerd door stichting “Cuba Adelante” in samenwerking met Café/zaal “'t Verschil”.  Er is een  dansvloer aanwezig en er zijn voldoende zitplaatsen . Aanvang concert 20.30 u. en zaal is open om 19.00 u. In de voorverkoop kosten de kaarten €10,00 en aan de zaal €12,50. Kaarten kunnen gereserveerd worden door een mail te sturen naar: stichtingcubaadelante@gmail.com, u krijgt dan de gegevens voor betaling.

Hieronder een compilatie van de muziekmiddag van 2019

Wij bedanken onze sponsoren, die het mogelijk maken deze middag te organiseren.