Wilt u  doneren voor  Stichting "Cuba Adelante",                   stort dan een bedrag op rekening                                                      NL58 TRIO 0320338681

7 Augustus: Onze muziekmiddag, Sint Gerardusstraat 30a

Kaarten voor deze middag, inclusief 1 drankje, zijn verkrijgbaar door overboeking van €5,00 pp op rekening: NL58 TRIO 0320338681 ,                        ten name van: Stichting Cuba Adelante,                                                            onder vermelding van "Muziekmiddag", het aantal kaarten en naam.      Houd deze website in de gaten voor eventuele verdere informatie.

The Explosion Rockets

Zondagmiddag 20 maart 2022

FILMPJES:

Accordeon en harmonica treffen

We hebben inmiddels de laatste accordeon- en harmonica middag van dit seizoen achter de rug. Door Corona hebben we enkele maanden verstek moeten laten gaan, maar kijken terug op een mooi seizoen. Na vandaag gaan wij als organisatie en vrijwilligers het evenement evalueren en kijken of we het volgend seizoen weer op dezelfde voet door kunnen gaan. De maand september zal in ieder geval komen te vervallen, dit in verband met het mogelijke mooie weer en de vele evenementen die er dan nog plaatsvinden.

Houdt voor actuele informatie de volgende media in de gaten:  www.stichtingcubaadelante.nl  en  het weekblad van Nederweert.

Wij danken alle artiesten die deze middagen gratis hebben opgetreden alsook de drummer en geluidsman die voor extra sfeer hebben gezorgd tijdens deze optredens. Natuurlijk ook een woord van dankaan alle vrijwilligers die op de zaterdagen de boel hebben klaargezet en op de zondagmiddagen alles weer spic en span hebben achtergelaten. Ook Stichting Reigershorst willen wij heel  hartelijk bedanken voor hun medewerking.

Hieronder een compilatie van de muziekmiddag van 2019

Wij bedanken onze sponsoren, die het mogelijk maken deze middag te organiseren.