Muziek middag Kees Plat & Friends

Zondag 5 augustus was een stralende dag. We hadden onze tuin geheel overdekt tegen de zon. Het zou warm worden. De eerste gasten waren er al om half 12. Na nog enkele kleinigheidjes in orde gemaakt te hebben ving Mark van Veen aan met zijn optreden. Het was inmiddels al gezellig druk geworden en de sfeer zat er ook al snel in. Om beurten hadden Kees Plat, Mark van Veen, Ron & Gerrie, Sonja Onderstal, Eric Baghuis en Franky Stardust hun optreden. De diverse muziek genres vielen goed in de smaak bij het publiek. Er werd dan ook heerlijk meegezongen en gedanst. De bar had het inmiddels ook goed druk gekregen, de hulp in de bar had alles goed in handen zodat alles vlotjes verliep. Voor de nodige hapjes had "Ons Boerenerf" de barbecue al warm gestookt en iedereen kon voorzien worden van een heerlijk broodje met vlees. Mieke begon rond 4 uur aan de toespraak. Ze vertelde over hetgeen we het afgelopen jaar weer gedaan hadden. De foto's, opgehangen in de tent, gaven hiervan een duidelijk beeld. We hebben met Carlos gebeld via IMO zodat het voor hem ook mogelijk was om een kijkje in de tent te nemen. Ook hij was onder de indruk van het aantal bezoekers. Martin Hoffman stelde deze keer de vragen aan Carlos, zij kennen elkaar al ruim 20 jaar dus heel leuk om elkaar op deze manier te spreken. Na de toespraak ging de muziekmiddag weer verder tot ongeveer 19.00 uur. Alle bezoekers waren enthousiast over de organisatie en "Kees Plat & Friends" die deze middag tot een groot succes hebben gebracht. De datum van volgend jaar plannen we weer zo snel mogelijk in zodat die weer snel in de agenda geplaatst kan worden. Alle aanwezigen willen we heel hartelijk bedanken voor de bijdrage op welke manier dan ook. We kunnen meteen al met ons eerste nieuwe bouwproject in weeshuis Peralta 4 beginnen, het verbouwen van de keuken.

008a
    008b