Muziek middag Kees Plat & Friends

Op 5 augustus, vanaf 14.00 u.,  komen Kees Plat & Friends de jaarlijkse "Open dag" van onze stichting weer opluisteren. Met een uitgebreid muzikaal programma zullen zij deze middag weer tot een succes maken. Na het succes van vorig jaar kijken wij er weer naar uit. Net als voorgaande jaren staan er weer 2 oldtimers voor de deur waarmee een rondrit verzorgd kan worden voor een klein prijsje. Een hapje en drankje wordt u ook aangeboden voor een "Cubaans" prijsje. Ook zullen we weer verslag doen van wat we het afgelopen jaar, in samenwerking met onze contactpersonen gerealiseerd hebben en naar onze Cubaanse contactpersoon bellen die persoonlijk over de behaalde resultaten  vertellen.

De bijdrage voor deze middag hebben we dit jaar ingesteld op € 2,00, dit om de huur van benodigde spullen te bekostigen.

We hopen weer op een geweldige opkomst, er is plaats genoeg.

De locatie: Sint Gerardusstraat 30a in Nederweert-Eind

Informatie over de artiesten:

Kees Plat is zanger/gitarist van de Tribute to the Catsband uit Volendam, is songwriter/arrangeur van zijn eigen liedjes, geeft van solo optredens waarbij Catsliedjes en muziek uit de jaren 50-60 centraal staan Tom Jones, Frank Sinatra, Neil Diamond, Bee Gees enz enz, maar treedt ook op als sucsesvolle duo Kees en Mark.            http://www.keesplatmusic.nl/

Mark van Veen zingt onder andere prachtige nummers van André Hazes tot Tom Jones en van The Rolling Stones tot Frans Duijs, geweldige meezingers. Treedt ook onder andere op Kees en Mark als feestduo.  http://www.markvanveen.com/

Eric Baghuis zingt de muziek van rock ‘n roll en ballads, met name van Elvis Presley, Jerry Lee Lewis en Jack Jersey, dit loopt als een rode draad door zijn nummers maar zingt ook nederlandstalige nummers. http://www.ericbaghuis.nl/

Duo Gerrie en Ron maken afwisselende muziek met de songs uit o.a. de jaren 60’, 70’en 80’ en een heerlijke set met Country muziek. https://music65master.wixsite.com/duogerrieenron

Franky Stardust zingt nummers die komen uit zijn enorme repertoire namelijk Nederlandstalig, Foute Disco en Apres Ski. Hij kan door zijn veelzijdigheid en creativiteit het publiek elke keer weer op bijzondere wijze te bespelen.

Sonja Onderstal

Gratis kaarten en menu

Zaterdagavond 12 mei 2018 was het zo ver. De band arriveerde ongeveer om 18.30 u. De eerste fans stonden om 19.30 u. al voor de deur. Alle vrijwilligers waren op tijd aanwezig zodat om 20.00 u. alles klaar stond om de deuren van de Reigershorst te openen. In de voorverkoop hadden zich ongeveer 500 personen zich opgegeven dus het was een gezellig gevulde zaal. Om 21.30 u. hield Mieke even een kleine toespraak om de mensen te bedanken welke veel voor onze stichting betekenen en ieder die een geweldige bijdrage leverden voor deze avond. Ook het publiek werd bedankt voor de €2,00 extra die zij voor het entree kaartje betaald hadden.

De muziek kon beginnen. De sfeer in de zaal was al meteen goed en het iedereen genoot dan ook van de muziek, z’n drankje en voor de lekkere trek zorgde cafetaria d’Indj die naast de entree hun cateringwagen geplaatst had. We bedanken hierbij nogmaals al diegene die ons deze avond meegeholpen hebben, zonder hen zouden wij deze avond niet hebben kunnen organiseren. Ook nogmaals een woord van dank aan Henny Verdonschot, de beheerster van Reigershorst, maar ook het bestuur van wie we alle medewerking gekregen hebben.

We kijken terug op een geslaagde avond welke voor onze stichting ook nog een positief saldo opgeleverd heeft.

Voor de foto's van deze avond kijkt u op de website van The Tribute to the Cats Band: http://www.tributetothecatsband.nl/fotoalbum/

Gerard en Mieke